Η εικόνα της γυναίκας τη δεκαετία του '60 μέσα από έντυπες διαφημίσεις των περιοδικών ποικίλης ύλης, ΕΙΚΟΝΕΣ και ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ.

Φόρτωση...
Μικρογραφία εικόνας

Ημερομηνία

2015

Επιβλέπων/ουσα

Μέλη εξεταστικής επιτροπής

Τίτλος Εφημερίδας

Περιοδικό ISSN

Τίτλος τόμου

Εκδότης

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών

Περίληψη

Ορμώμενη από τον ενθουσιασμό μου για τη μυθική δεκαετία του ’60 και την επανάσταση που έφερε σε όλους τους τομείς της κοινωνικής ζωής, μελετώντας δυο από τα σημαντικότερα περιοδικά ποικίλης ύλης της εποχής, τις Εικόνες και τον Ταχυδρόμο, θα επιχειρήσω με τη μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου, να εξάγω κάποια συμπεράσματα αναφορικά με τη γυναίκα στη διαφήμιση του 1960-69. Το πώς παρουσιάζεται, τι ρόλους φαίνεται να ενσαρκώνει, ποια είναι η θέση της με το άλλο φύλο, ποια στερεότυπα μοιάζει να την ακολουθούν.
I wanted to see how the revolutionary 60s infuenced and shaped the image of women in printed ads of two major greek magazines, Ikones and Tachidromos. (their role, the stereotypes presented, their relation with men)

Περιγραφή

Διπλωματική εργασία - Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, ΠΜΣ "Πολιτιστική Διαχείριση", 2015
Βιβλιογραφία: σ. 102

Λέξεις-κλειδιά

Παραπομπή