Ένα πρόγραμμα γνωσιακής-συμπεριφοριστικής παρέμβασης για την ενίσχυση της αυτοαποχελεσματικόχηχας σε παιδιά με προβλήματα μάθησης στο σχολείο

Φόρτωση...
Μικρογραφία εικόνας

Ημερομηνία

2005

Επιβλέπων/ουσα

Μέλη εξεταστικής επιτροπής

Τίτλος Εφημερίδας

Περιοδικό ISSN

Τίτλος τόμου

Εκδότης

Ελληνική Ψυχολογική Εταιρία

Περίληψη

Περιγραφή

Ενενήντα μαθητές με προβλήματα μάθησης, χωρισμένοι σε τρεις ομάδες, συμμετείχαν σε ένα γνωσιακό -συμπεριφοριστικό παρεμβατικό πρόγραμμα διάρκειας 3 μηνών (13 συνεδρίες) για την τροποποίηση της γνωστικής και συναισθηματικής συμπεριφοράς τους, με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτοκαθοδήγησης και την ενίσχυση της αυτοαποτελεσματικότητας.

Λέξεις-κλειδιά

Παραπομπή

Ψυχολογία (τόμος 12) (τεύχ. 3) 381-403 (2005)