Συνεργατική μάθηση, σχολική ικανότητα και επίδοση

Φόρτωση...
Μικρογραφία εικόνας

Ημερομηνία

1995

Επιβλέπων/ουσα

Μέλη εξεταστικής επιτροπής

Τίτλος Εφημερίδας

Περιοδικό ISSN

Τίτλος τόμου

Εκδότης

Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία

Περίληψη

Περιγραφή

Σκοπός του ερευνητικού προγράμματος ήταν να διερευνηθεί: α) η διαφορική επίδραση της συνεργατικής και ατομικής δομής οργάνωσης της σχολικής τάξης στην επίδοση στα Μαθηματικά και Ελληνικά και β) η αλληλεπίδραση δομής οργάνωσης, σχολικής ικανότητας και επίδοσης.

Λέξεις-κλειδιά

Παραπομπή

Ψυχολογία (τόμος 2) (τεύχ. 2) 146-164 (1995)