Η εφαρμογή στρατηγικών επικοινωνιών marketing και οι νέες τεχνολογίες επικοινωνιών ο αποτελεσματικότερος τρόπος επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για μικρούς προμηθευτές

Φόρτωση...
Μικρογραφία εικόνας

Ημερομηνία

2000

Συγγραφείς

Επιβλέπων/ουσα

Μέλη εξεταστικής επιτροπής

Τίτλος Εφημερίδας

Περιοδικό ISSN

Τίτλος τόμου

Εκδότης

Ελληνικό Κέντρο Αποκέντρωσης, Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Περιφερειακής Ανάπτυξης

Περίληψη

Περιγραφή

ISSN 1106-91-71

Λέξεις-κλειδιά

Παραπομπή

Επιθεώρηση αποκέντρωσης τοπικής αυτοδιοίκησης και περιφερειακής ανάπτυξης, (τεύχ. 22), 102-106 (2000)