Μεταπτυχιακές εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/19
Νέα
Αυτή είναι η συλλογή από το παλιό σύστημα με ID:cid:14
Περιηγούμαι
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές εργασίες ανά Συγγραφέα "Αγγελάκη, Μαρίνα"
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Δια βίου περιήγηση και αναζήτηση πιστοποιήσεων σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον: η περίπτωση των συμβασιούχων εκπαιδευτικών στην ελληνική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση(Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, 2021) Μωυσιάδου, Δήμητρα Α.; Οικονόμου, Χαράλαμπος; Βασιλόπουλος, Ανδρέας Β.; Αγγελάκη, Μαρίνα; Πάντειο Πανεπιστήμιο, Τμήμα ΚοινωνιολογίαςΣκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι να αναδειχθούν οι διαστάσεις, της πανεπιστημιακής αγοράς τίτλων σπουδών που απευθύνεται κυρίως στους συμβασιούχους και υποψήφιους εκπαιδευτικούς της Α/θμιας εκπαίδευσης οι οποίοι εφαρμόζοντας στην πράξη τη «δια βίου μάθηση», επιδίδονται σε μια «δια βίου» προσπάθεια αναβάθμισης των εργασιακού τους προφίλ. Θα επιδιώξουμε ταυτόχρονα μέσω της μελέτης και παρουσίασης του θεσμικού πλαισίου που αφορά τις Μεταπτυχιακές Σπουδές, τα Κέντρα Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης και τον ορισμό του νέου συστήματος διορισμών στην δημόσια Εκπαίδευση (με έμφαση στην Α/θμια), να αναδειχθεί η συμβολή του (θεσμικού πλαισίου) στη σταδιακή εμπορευματοποίηση των εκπαιδευτικών προϊόντων και υπηρεσιών. Ο σκοπός μας θα εξυπηρετηθεί μέσω της ερευνητικής μας προσπάθειας η οποία έχει ως στόχο την αποτύπωση των ποσοτικών και ποιοτικών χαρακτηριστικών της εν λόγω αγοράς. Η εργασία δομείται σε τέσσερα μέρη. Το πρώτο αφορά το θεωρητικό υπόβαθρο των παγκόσμιων τάσεων αναφορικά του ρόλου και της λειτουργίας της εκπαίδευσης, με έμφαση στην εμπορευματοποίηση της. Το δεύτερο αφορά τις ευρωπαϊκές πολιτικές με έμφαση στη δια βίου μάθηση και στη συνέχεια τις αντίστοιχες ελληνικές. Το τρίτο μέρος είναι αφιερωμένο στους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς. Το τέταρτο μέρος αφορά την μεθοδολογία και τα ευρήματα της έρευνας. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας, όπως και κάποιες τελικές σκέψεις. Τα βασικά συμπεράσματα που προκύπτουν είναι: α) η πανεπιστημιακή αγορά τίτλων σπουδών υπάρχει αλλά δεν έχει ενιαία χαρακτηριστικά ανά ΑΕΙ και μεταξύ των ΑΕΙ, β) αναφορικά της αγοράς των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) έχουμε την «επιθετική» δραστηριότητα των κυπριακών Πανεπιστήμιων ενώ μεταξύ των ελληνικών ΑΕΙ υπάρχει διαφοροποίηση στο βαθμό της διαμόρφωσής της, γ) η αγορά των προγραμμάτων των ΚΕΔΙΒΙΜ θα χαρακτηριζόταν ως μια νέα, δυναμική αγορά, με καθολικά στοιχεία εμπορευματοποίησης.