Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.2024-08-292024-08-292007Ψυχολογία (τόμος 14) (τεύχ. 4) 346-366 (2007)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/2000Στόχος της έρευνας είναι να εξετάσει την αξιοπιστία και εγκυρότητα του ερωτηματολογίου Ελεγκτικού/Αυτόνομου Προσανατολισμού Εκπαιδευτικών και Γονέων (Ε/ΑΠΕΓ), το οποίο αποτελεί προσαρμογή του αντίστοιχου ερωτηματολογίου των Deci, Schwartz, Sheinman & Ryan (1981) στα ελληνικά. Επίσης διερευνήθηκαν οι αντιλήψεις υποψηφίων δασκάλων σχετικά με τον τρόπο παρακίνησης των μαθητών, ώστε να εκτιμηθεί ο τρόπος έκφρασης του ελέγχου ή της υποστήριξης της αυτονομίας στους Έλληνες υποψηφίους δασκάλους.21 σ.elΑυτονομία (Ψυχολογία)Autonomy (Psychology)ΔάσκαλοιΟ έλεγχος καν η αυτονομία ως διαστάσεις της παρακίνησης των μαθητών: Στάσεις και επιλογές υποψηφίων δασκάλωνάρθρο