Σκαρπέλος, Ιωάννης Π.2024-08-292024-08-292015https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/17540Διπλωματική εργασία - Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, ΠΜΣ "Πολιτιστική Διαχείριση", 2015Βιβλιογραφία: σ. 102Ορμώμενη από τον ενθουσιασμό μου για τη μυθική δεκαετία του ’60 και την επανάσταση που έφερε σε όλους τους τομείς της κοινωνικής ζωής, μελετώντας δυο από τα σημαντικότερα περιοδικά ποικίλης ύλης της εποχής, τις Εικόνες και τον Ταχυδρόμο, θα επιχειρήσω με τη μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου, να εξάγω κάποια συμπεράσματα αναφορικά με τη γυναίκα στη διαφήμιση του 1960-69. Το πώς παρουσιάζεται, τι ρόλους φαίνεται να ενσαρκώνει, ποια είναι η θέση της με το άλλο φύλο, ποια στερεότυπα μοιάζει να την ακολουθούν.I wanted to see how the revolutionary 60s infuenced and shaped the image of women in printed ads of two major greek magazines, Ikones and Tachidromos. (their role, the stereotypes presented, their relation with men)109 σ.elΔιαφήμιση -- Ελλάδα -- ΠεριοδικάΓυναίκες στα μέσα μαζικής ενημέρωσηςAdvertising -- Greece -- PeriodicalsAdvertising--Greece--History--20th centuryWomen in mass mediaWomen in advertisingΗ εικόνα της γυναίκας τη δεκαετία του '60 μέσα από έντυπες διαφημίσεις των περιοδικών ποικίλης ύλης, ΕΙΚΟΝΕΣ και ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ.The image of women in the 60s through printed ads in magazines of various materials, Ikones and Tachidromos.Μεταπτυχιακές Εργασίεςπεριοδικά, διαφήμιση, δεκαετία του 1960, γυναίκαmagazines, advertising, 1960-1969, greece, women, image