Πλακάκη, Όλγα-Μαρία2024-08-292024-08-291996Ψυχολογικά θέματα, τόμ. 07, τεύχ. 2-3, 111-126 (1996)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1321Η παρούσα έρευνα επιχειρεί να διερευνήσει το σχηματισμό του γνωστικού χάρτη σε παιδιά ηλικίας 10-12 ετών. Πιο συγκεκριμένα, στόχος της έρευνας είναι να εντοπιστούν τα «σήματα» ή τα στοιχεία εκείνα του περιβαλλοντικού χώρου τα οποία κυρίως υποβοηθούν το παιδί στη νοητική αναπαράσταση, από τη μια, της διαδρομής που κάνει για τη μετάβασή του στο σχολείο, του εσωτερικού σχολικού πλαισίου με το οποίο έρχεται σε επαφή καθημερινά, καθώς και του χάρτη της πόλης όπου ζει, και από την άλλη, ενός μη οικείου περιβαλλοντικού πλαισίου (μιας άγνωστης πόλης, μέσω χάρτη).16 σ.elΝοητική αναπαράσταση στα παιδιάMental representation in childrenΓνωστικοί χάρτες και σχολικό πλαίσιοάρθρο