2024-08-292024-08-291992Ψυχολογικά θέματα, τόμ. 05, τεύχ. 3, 211-222 (1992)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1119Στόχος της παρούσας μελέτης ήταν η εξέταση των επιπτώσεων που έχει η χωρική πυκνότητα της προσχολικής τάξης στη συμπεριφορά των παιδιών. Η υπόθεση ήταν ότι η συμπεριφορά επηρεάζεται από τη χωρική πυκνότητα σε συνδυασμό και με τη διευθέτηση του χώρου και πιο συγκεκριμένα με τη γειτνίαση των λειτουργικών χώρων μεταξύ τους[...]. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η επίδραση της πυκνότητας διαφοροποιείται ανάλογα με το είδος της συμπεριφοράς, το λειτουργικό χώρο και τη γειτνίαση αυτού με τους άλλους λειτουργικούς χώρου.13 σ.elΠαιδοψυχολογίαBehavior, ChildΣχολική διαχείριση και οργάνωσηSchool administrationΕκπαιδευτικές έρευνεςSchool surveysΗ πυκνότητα της σχολικής τάξης. Οι συνέπειες της στη συμπεριφοράάρθρο