2024-08-292024-08-291996Ψυχολογία (τόμος 3) (τεύχ. 2) 21-32 (1996)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1158Σκοπός της συγχρονικής αυτής έρευνας ήταν να διερευνηθεί η ανάπτυξη της νοημοσύνης κατά την εφηβική ηλικία, δηλαδή να βρεθεί σε ποια ηλικία η νοημοσύνη φθάνει στον ανώτατο βαθμό, αν υπάρχει συστηματική διαφοροποίηση της νοημοσύνης στις διάφορες ηλικίες και σε ποιους παράγοντες οφείλεται αυτή.12 σ.elΝοημοσύνη, Γενική (Ψυχολογία)IntelligenceΕφηβική ψυχολογίαAdolescent psychologyΗ ανάπτυξη της νοημοσύνης στην εφηβική ηλικίαΆρθρο