Chimienti, G.2024-08-292024-08-291996Ψυχολογικά θέματα, τόμ. 07, τεύχ. 1, 52-65 (1996)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1287Η άσκηση κοινωνικών δεξιοτήτων χρησιμοποιείται για τη βελτίωση των σχέσεων με τους συνομηλίκους, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο των μεταγενέστερων κοινωνικών προβλημάτων και των προβλημάτων συμπεριφοράς, σε παιδιά που δεν είναι αποδεκτά από τους συνομηλίκους τους. Στην πρώτη αυτή προσπάθεια να μελετήσουμε την άσκηση κοινωνικών δεξιοτήτων στο πλαίσιο του σχολείου, αξιολογήσαμε τις επιδράσεις της άσκησης στη συμπεριφορά και τη γνωστική ανάπτυξη αγοριών και κοριτσιών ηλικίας 8 έως 10 ετών[...] Οι μετρήσεις, πριν και μετά την εφαρμογή του προγράμματος, έδειξαν ότι τα παιδιά που συμμετείχαν στο πρόγραμμα παρουσίασαν βελτίωση στην κοινωνική συμπεριφορά αλλά ελάχιστη ή καμία αλλαγή στην επιθετική-αντικοινωνική συμπεριφορά (σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των συνομηλίκων), και σημαντικές αλλαγές κοινωνικών στάσεων σε θέματα διαπροσωπικών σχέσεων.14 σ.elΔιαπροσωπικές σχέσειςSocial behaviorΚοινωνικοποίηση -- ΕλλάδαSocialization -- GreeceΕφαρμογή προγράμματος άσκησης κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές του Ελληνικού Δημοτικού Σχολείουάρθρο