2024-08-292024-08-291999Ψυχολογία (τόμος 6) (τεύχ. 3) 299-326 (1999)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/2034Στο πρώτο μέρος του παρόντος άρθρου γίνεται σύντομη ανασκόπηση του παιδα- γωγικο-διδακτικού κινήματος για τη διδασκαλία της κριτικής σκέψης και επισημαίνονται οι διαφορετικές απόψεις για τη φύση και τις συνθήκες ανάπτυξης της κριτικής σκέψης που οδήγησαν στη σύνταξη διαφορετικής σύνθεσης προγραμμάτων εκπαιδευτικής παρέμβασης28 σ.elΚριτική σκέψη στα παιδιάCritical thinking in childrenΔιδασκαλίαteachingΈνα πρόγραμμα διδασκαλίας της κριτικής σκέψης: Θεωρητικές αρχές και εφαρμογές στην παραγωγή του γραπτού λόγουάρθρο