2024-08-292024-08-291992Ψυχολογία (τόμος 1) (τεύχ. 1) 60-74 (1992)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/971Το πρόβλημα της διαφορικής αποτελεσματικότητας της ατομικής μάθησης έναντι της ομαδικής εξετάστηκε με μια σειρά ερευνών. Τα ευρήματα των ερευνών αποδεικνύουν η επίλυση προβλημάτων υπό συνεργατικές ή ατομικές συνθήκες είναι συνάρτηση των νοητικών ικανοτήτων του/των «ατόμων και των σχολικών επιδόσεων. Βρέθηκε επίσης ότι το είδος των κινήτρων που παρέχεται στο άτομο αλληλεπιδρά με το είδος οργάνωσης της ομάδας και της ατομικής προσπάθειας.15 σ.elΜάθηση, Ψυχολογία τηςLearning, Psychology ofΠαιδοψυχολογίαChild psychologyΠόσο αποτελεσματική είναι η μάθηση σε μικρές ομάδες;άρθρο