2024-08-292024-08-292006Ψυχολογία (τόμος 13) (τεύχ. 1) 110-124 (2006)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/2061Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει μέσα από τη μελέτη της σχετικής βιβλιογραφίας το ρόλο της έντασης κατά τη δημιουργική διαδικασία, ιδιαίτερα όταν η τελευταία εκτυλίσσεται στο μαθησιακό - διδακτικό πλαίσιο της σχολικής τάξης. Τα βασικά ερωτήματα της εργασίας εξετάζουν τη φύση της έντασης στη δημιουργική έκφραση και την αποτελεσματική της διαχείριση στη μαθησιακή διαδικασία μιας δημιουργικής διδασκαλίας.15 σ.elΔημιουργική σκέψηCreativityΔιδασκαλίαTeachingΟ ρόλος της έντασης στη δημιουργική διαδικασία και η αξιοποίησή της στο πλαίσιο της διδασκαλίας στη σχολική τάξηάρθρο