Ζαφειροπούλου, Μαρία2024-08-292024-08-292003Ψυχολογία, τόμος 10, τευχ. 1, 96-118 (2003)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1962Στόχος της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει τις αλλαγές που παρατηρούνται στην έννοια του εαυτού των παιδιών κατά τη μετάβασή τους από το νηπιαγωγείοστο δημοτικό σχολείο. Επίσης, να εξετάσει τη σχέση της έννοιας του εαυτού με την προσαρμογή των μαθητών στο δημοτικό σχολείο.23 σ.elΕαυτόςSelfΑυτοαντίληψη στα παιδιάSelf-perception in childrenΜαθητική προσαρμογήStudent adjustmentΑλλαγές στην έννοια του εαυτοΰ των παιδιών κατά τη μετάβαση τους από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείοάρθρο