2024-08-292024-08-292000Ψυχολογία (τόμος 7) (τεύχ. 1) 88-113 (2000)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1636Στόχος της μελέτης ήταν: (α) Να διερευνήσει κατά πόσον οι Έλληνες μαθητές της ύστερης εφηβείας είναι σε θέση να κάνουν διακρίσεις ανάμεσα στις εξής τέσσερις πηγές κοινωνικής στήριξης: γονείς, συμμαθητές, καθηγητές και στενούς φίλους, (β) Να εξετάσει τις συνάφειες των δύο συνιστωσών της έννοιας του εαυτού (της αυτοαντίληψης και της αυτοεκτίμησης) με την κοινωνική στήριξη που οι μαθητές νιώθουν ότι λαμβάνουν, υπό τη μορφή θετικής εκτίμησης, από τις συγκεκριμένες ομάδες ατόμων, προκειμένου να διαπιστωθεί ο βαθμός στον οποίο τα άτομα αυτά αποτελούν σημαντικούς άλλους για τους μαθητές.26 σ.elΕφηβική ψυχολογία -- ΈρευναAdolescent psychology -- ResearchΗ έννοια του εαυτού έφηβων και οι σημαντικοί άλλοιάρθρο