2024-08-292024-08-292004Ψυχολογία (τόμος 11) (τεύχ. 3) 319-340 (2004)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/2006Πρόκειται για μια εκτενή βιβλιογραφική μελέτη που αποσκοπεί: (α) στη σύντομη παρουσίαση της ποιοτικής ανάλυσης των αναγνωστικών «λαθών» ως μεθόδου μελέτης και αξιολόγησης της αναγνωστικής συμπεριφοράς, σύμφωνα με το μοντέλο του Goodman (miscue analysis), (β) στην ταξινόμηση των σημαντικότερων ερευνών που χρησιμοποίησαν τη μέθοδο αυτή, και (γ) στην κριτική θεώρηση τόσο του θεωρητικού πλαισίου της μεθόδου όσο και των κυριότερων μεθοδολογικών ζητημάτων που αφορούν τις έρευνες ποιοτικής ανάλυσης αναγνωστικών «λαθών».22 σ.elΑνάγνωση, Ψυχολογία τηςReading, Psychology ofΠαιδαγωγική ψυχολογίαEducational psychologyΠοιοτική ανάλυση αναγνωστικών «λαθών»: Ταξινόμηση και κριτική θεώρηση ερευνητικών δεδομένωνάρθρο