Συγκολλίτου, Ευθυμία (μετ)Λεοντιάδου, Κρυσταλλία(μετ)Ευκλείδη, Αναστασία (επιμ-μετ)2024-08-292024-08-291999Ψυχολογία (τόμος 6) (τεύχ. 3) 278-298 (1999)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/2040Είναι γνωστό ότι από παλιά έχουν εφαρμοστεί διάφορα προγράμματα γνωστικής παρέμβασης και έχουν διατυπωθεί διάφορες κριτικές προς αυτά. Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται ένα ειδικό πρόγραμμα γνωστικής εκπαίδευσης για το νηπιαγωγείο21 σ.elΓνωστική μάθησηCognitive learningΕκπαίδευση, ΠροσχολικήEducation, PreschoolΗ γνωστική εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο: Γιατί, πώς, και με ποια αποτελέσματα;άρθρο