2024-08-292024-08-292004Ψυχολογία (τόμος 11) (τεύχ. 1) 20-33 (2004)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1826Το άρθρο επιχειρεί την κατανόηση των αντιδράσεων των εκπαιδευτικών απέναντι στην καινούρια, επικίνδυνα ανατρεπτική γνώση που προϋποτίθεται για την αποδοχή των εθνικά, πολιτισμικά, θρησκευτικά και γλωσσικά διαφορετικών μαθητών.14 σ.elΜειονότητες -- ΕκπαίδευσηMinorities -- EducationΠαιδαγωγική ψυχολογία -- ΕλλάδαEducational psychology -- GreeceΕκπαιδεύοντας τον ανοίκειο «άλλο»: Το παράδειγμα της μειονοτικής εκπαίδευσηςάρθρο