Ζαφειροπούλου, Μαρία2024-08-292024-08-292005Ψυχολογία (τόμος 12) (τεύχ. 3) 381-403 (2005)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1597Ενενήντα μαθητές με προβλήματα μάθησης, χωρισμένοι σε τρεις ομάδες, συμμετείχαν σε ένα γνωσιακό -συμπεριφοριστικό παρεμβατικό πρόγραμμα διάρκειας 3 μηνών (13 συνεδρίες) για την τροποποίηση της γνωστικής και συναισθηματικής συμπεριφοράς τους, με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτοκαθοδήγησης και την ενίσχυση της αυτοαποτελεσματικότητας.23 σ.elΓνωστική ψυχολογίαCognitive psychologyΜαθησιακές δυσκολίες -- ΕλλάδαLearning disabilities -- GreeceΈνα πρόγραμμα γνωσιακής-συμπεριφοριστικής παρέμβασης για την ενίσχυση της αυτοαποχελεσματικόχηχας σε παιδιά με προβλήματα μάθησης στο σχολείοάρθρο