2024-08-292024-08-292004Ψυχολογία (τόμος 11) (τεύχ. 3) 422-443 (2004)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/2010Η ανάλυση έγινε για τα δεδομένα της ελληνικής στάθμισης του τεστ (956 παιδιά ηλικίας 6 έως και 16 ετών). Στη διερευνητική ανάλυση παραγόντων χρησιμοποιήθηκαν η μέθοδος της μεγίστης πιθανοφάνειας για την εξαγωγή των παραγόντων και η μέθοδος της ορθογώνιας περιστροφής των αξόνων για τη διασάφηση των παραγοντικών δομών.21 σ.elΤεστ ευφυίαςIntelligence testsΑνάλυση παραγόντωνFactor analysisΑνάλυση παραγόντων για το Ελληνικό WISC-III: Τομείς γνωστικής ανάπτυξηςάρθρο