Λαμπροπούλου, ΑικατερίνηΛυκιτσάκου, Κωνσταντίνα2024-08-292024-08-292004Ψυχολογία (τόμος 11) (τεύχ. 1) 1-19 (2004)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1835Στη μελέτη αυτή παρουσιάζονται τα πολλαπλά επίπεδα διαφορετικότητας στο σχολικό περιβάλλον, που συμπεριλαμβάνουν καθοριστικές παραμέτρους για τηθετική ανάπτυξη και τη σχολική προσαρμογή όλων των μαθητών με όμοιες και διαφορετικές ανάγκες.19 σ.elΠαιδαγωγική ψυχολογίαEducational psychologyΣχολικό περιβάλλονSchool environmentΈνα διαφορετικό σχολείο:Το σχολείο ως κοινότητα που νοιάζεται και φροντίζειάρθρο