2024-08-292024-08-291990Ψυχολογικά θέματα, τόμ. 03 τεύχ. 2, 110-117 (1990)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/939Ένα σεμινάριο εισαγωγής στην ψυχοθεραπεία παιδιού λειτούργησε στο πλαίσιο του γενικού παιδια- τριακού νοσοκομείου για δύο χρόνια. Για να αναδειχθούν οι πολλές παράλληλες διεργασίες μεταξύ συνειδητοποίησης στην ψυχοθεραπεία και μάθησης στο σεμινάριο, το τελευταίο χρειάζεται να παραμένει ένας ανεξάρτητος χώρος κοινής εμπειρίας. Ένα σταθερό πλαίσιο αποδοχής είναι απαραίτητο για να λάβει χώρα η αληθινά κοινή εμπειρία. Επαρκής συνθήκη ώστε να λάβει χώρα η μάθηση ήταν ένα αναπάντεχο σχόλιο από ένα μέλος του σεμιναρίου σε μια στιγμή έντασης. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη συμπύκνωση της οικονομίας και της δυναμικής της σύγκρουσης του ασθενούς σε ένα νέο νόημα, που οργάνωνε και ολοκλήρωνε την εμπειρία της ομάδος που μετείχε στην ασυνείδητη συνάντηση με διάφορες πλευρές του εσωτερικού του κόσμου.8 σ.elΜερικές παρατηρήσεις από την εμπειρία ενός κλινικού σεμιναρίου εισαγωγής στην ψυχοθεραπειά παιδιούάρθρο