Μάτη-Ζήση, Ελένη2024-08-292024-08-292001Ψυχολογία, τόμος 8, τευχ. 4, 451-468 (2001)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1650Η παρούσα μελέτη σχεδιάστηκε προκειμένου να ανιχνευθεί το γενικότερο ερώτημα του εάν και ως ποιο βαθμό η αυτοεκτίμηση του δασκάλου επιδρά στην αυτοεκτίμησητου μαθητή, στον τρόπο, δηλαδή, που ο μαθητής αξιολογεί τις γνωστικές του ικανότητες και την κοινωνική και προσωπική του αξία.18 σ.elΑυτοεκτίμησηΑυτοσεβασμόςSelf-esteemΔάσκαλοιTeachersΜαθητές -- ΑυτοαξιολόγησηStudents -- Self-rating ofΗ αυτοεκτίμηση του δασκάλου και η επίδραση της στη διαμόρφωση του ψυχολογικού κλίματος της τάξης και της αυτοεκτίμησης των μαθητώνάρθρο