2024-08-292024-08-292002Ψυχολογία, τόμος 9, τευχ. 4, 439-458 (2002)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1908Η παρούσα έρευνα εξέτασε τις διαφορές των προφίλ στόχων επίτευξης των μαθητών/τριών στο μάθημα της φυσικής αγωγής ως προς τις ψυχο-φυσιολογικές καταστάσεις της αναζωογόνησης, ηρεμίας/γαλήνης, της θετικής ενασχόλησης και της φυσικής εξάντλησης (Gauvin & Rejeski. 1993) στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο αγώνισμα δρόμου των 800μ.20 σ.elΓυμναστικήGymnasticsΕγώ (Ψυχολογία)Ego (Psychology)Διαφορές των προφίλ στόχων επίτευξης σε ψυχο-φυσιολογικές καταστάσεις στο πλαίσιο συμμέτοχης σε έντονη φυσική δραστηριότηταάρθρο