Αντωνίου, ΦαίηΣιδερίδης, Γεώργιος Δ.2024-08-292024-08-292008Ψυχολογία (τόμος 15) (τεύχ. 3) 239-266 (2008)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1442Ο σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η αξιολόγηση των ψυχομετρικών ιδιοτητων ενός τεστ ανίχνευσης Μαθησιακών Δυσκολιών, όπως αξιολογούνται απότον/την εκπαιδευτικό (ΑΜΔΕ).28 σ.elΜαθησιακές δυσκολίεςLearning disabilitiesΕκπαιδευτικοίEducatorsΨυχομετρίαPsychometricsΑνίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπαιδευτικούς (ΑΜΔΕ): ψυχομετρική αξιολόγηση με τη Μέθοδο Rasch*άρθρο