Μπαρκούκης, ΒαίλειοςΓρουϊος, Γεώργιος2024-08-292024-08-292001Ψυχολογία, τόμος 8, τευχ. 4, 526-537 (2001)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1647Το πλαίσιο της θεωρίας της γνωστικής αξιολόγησης προσφέρεται για την πληρέστερη κατανόηση των κινήτρων στο σχολικό και ακαδημαϊκό χώρο. Στη θεωρία αυτή γίνεται διάκριση των κινήτρων σε εσωτερικά και εξωτερικά. Παράλληλα αναγνωρίζεται και η διάσταση της έλλειψης κινήτρων. Στα εσωτερικά κίνητρα αναγνωρίζονται ως σημαντικές πτυχές τα κίνητρα για απόκτηση γνώσης, για επίτευξη και για βίωση διέγερσης, ενώ στα εξωτερικά κίνητρα αναγνωρίζονται η εξωτερική ρύθμιση, η ενδοπροβαλλόμενη ρύθμιση και η ταύτιση.12 σ.elΨυχομετρία -- Έρευνα -- ΜεθοδολογίαPsychometrics -- Research -- MethodologyΚίνητρο στην εκπαίδευσηMotivation in educationΠροκαταρκτική μελέτη των ψυχομετρικών χαρακτηριστικών της Κλίμακας ΑκαδημαϊκώνΚίνητρωνάρθρο