2024-08-292024-08-292008Ψυχολογία (τόμος 15) (τεύχ. 3) 225-238 (2008)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1436Σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιάσει μια εναλλακτική πρόταση στα σταθμισμένα, διαγνωστικά-ανιχνευτικά εργαλεία μαθησιακών ικανοτήτων της γραπτήςέκφρασης. Διεθνώς η πρόταση teachers as tests, δηλαδή οι εκπαιδευτικοί ως κριτήρια αξιολόγησης, υποστηρίζεται από πολλές έρευνες σε μια σειρά γνωστικών αντικειμένων και σε πολλά εκπαιδευτικά συστήματα διάφορων χωρών.14 σ.elΕκπαιδευτικοίEducatorsΑξιολόγησηEvaluationΨυχολογίαPsychologyΗ αξιοπιστία και η εγκυρότητα στην αξιολόγηση της γραπτής έκφρασης από εκπαιδευτικούςάρθρο