Γραμανδάνη, ΧριστίναΛούκη,ΕλένηΣεργιάννη, ΧριστίναΣταλίκας, Αναστάσιος2024-08-292024-08-292006Ψυχολογία (τόμος 13) (τεύχ. 3) 44-58 (2006)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/2100Ο κύριος στόχος της συγκεκριμένης έρευνας ήταν η αξιολόγηση μίας εκπαιδευτικής παρέμβασης με στόχο την τροποποίηση των αρνητικών αντιλήψεων μίας ομάδας μαθητών γυμνασίου απένανπ στα άτομα με σχιζοφρένεια (ΑμΣ) και τη μείωση της επιθυμητής κοινωνικής απόστασης από αυτά.15 σ.elΣτίγμα (Κοινωνική ψυχολογία)Stigma (Social psychology)ΣχιζοφρένιαSchizophreniaΕκπαίδευσηEducationΕκπαιδευτική παρέμβαση σε μαθητές γυμνασίου για την καταπολέμηση του ψυχιατρικού στίγματοςάρθρο