2024-08-292024-08-291989Ψυχολογικά θέματα, τόμ. 02 τεύχ. 1, 11-17 (1989)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/821Στο άρθρο αυτό υποστηρίζεται ότι είναι δυνατόν να συνδυαστούν, η πιαζετική αντίληψη για την ηθική ανάπτυξη προς τη φάση της αυτονομίας με τη βυγκοτσκιανή θεωρία για το ρόλο της εκπαίδευσης. Συζητούνται με κριτικό τρόπο οι θέσεις του Kohlberg και, αφού εξεταστούν ορισμένες πλευρές της πιαζετικής θεωρίας, παρουσιάζονται οι κύριες θέσεις της κριτικής του Vygotsky στον Piaget για το ρόλο της εκπαίδευσης στην ανάπτυξη των γνωστικών δομών. Επίσης, τα αποτελέσματα δυο εμπειρικών ερευνών πάνω στο ίδιο θέμα, αποκαλύπτουν τη μεγάλη σημασία που έχει η διδασκαλία για την επιτάχυνε η της ανάπτυξης της ηθικής σκέψης των παιδιών.7 σ.elPiaget, Jean, 1896-1980 -- Συμβολή στην εκπαίδευσηΕκπαίδευσηEducationΗ έννοια της εκπαίδευσης στην Πιαζετική θεωρία της ηθικής ανάπτυξηςάρθρο