2024-08-292024-08-292001Ψυχολογία, τόμος 8, τευχ. 2, 221-248 (2001)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1495Η παρούσα έρευνα θέτει και απαντά κάποια ερωτήματα σχετικά με τους στόχους και τα κριτήρια ετοιμότητας που θα πρέπει να τίθενται, προκειμένου τα ΑΜΕΑ να συμμετέχουν ουσιαστικά στη γενική τάξη. Οι στόχοι και τα κριτήρια ένταξης αφορούν τους τομείς της προσοχής, της ανταπόκρισης στις εντολές και ερωτήσεις της δασκάλας και της κοινωνικής συναλλαγής στα διαλείμματα -τομείς στους οποίους τα παιδιά με αυτισμό παρουσιάζουν δυσκολίες.28 σ.elΑυτιστικά παιδιά -- ΑποκατάστασηΑυτιστικά παιδιά -- ΕκπαίδευσηΚοινωνική προσαρμογήSocial adaptationAutistic children -- RehabilitationAutistic children -- EducationΠρογράμματα ένταξης παιδιών με αυτισμό στο νηπιαγωγείο και στην πρώτη δημοτικού βάσει κανονιστικών δεδομένωνάρθρο