2024-08-292024-08-292008Ψυχολογικά θέματα, (τόμ. 14) 109-130 (2008)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/745Στόχος της έρευνας είναι η διερεΰνηση της ικανότητας των μικρών παιδιών να διακρίνουν ανάμεσα σε πληροφορίες που (πρέπει να) είναι «μυστικά» και σε άλλες που δεν είναι. Ενενήντα παιδιά ηλικίας 3,5 έως 6,5 ετών (κατανεμημένα σε τρεις ηλικιακές ομάδες: 3Vi έως 4'Λ, 41/: έως 5'Δ και 5Vi έως 6'Δ ετών) βαθμολόγησαν σε κλίμακα τριών βαθμών πόσο «μυστικές» είναι μία σειρά προσωπικών πληροφοριών που αφορούν μία κούκλα (ίδιας ηλικίας και φύλου με τον κάθε συμμετέχοντα).22 σ.elΠαιδοψυχολογία -- ΈρευναChild psychology -- ResearchΤα μυστικά των μικρών παιδιών: μία αναπτυξιακή και ψυχοδυναμική οπτικήάρθρο