2024-08-292024-08-292004Ψυχολογία (τόμος 11) (τεύχ. 2) 269-283 (2004)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1976Έρευνες στο χώρο της μάθησης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση παρουσιάζουν μη συγκλίνοντα ευρήματα αναφορικά με τη σχέση ανάμεσα στο έτος σπουδών και στις προσεγγίσεις μελέτης που υιοθετούν οι φοιτητές.15 σ.elΦοιτητέςΑνάγνωση, Ψυχολογία τηςReading, Psychology ofΓνωστική ψυχολογίαCognitive psychologyΠροσεγγίσεις μελέτης πρωτοετών και τεταρτοετών φοιτητών της Φιλοσοφικής Σχολήςάρθρο