Ευκλείδη, Αναστασία2024-08-292024-08-292002Ψυχολογία, τόμος 9, τευχ. 1, 58-74 (2002)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1655Η έρευνα αυτή επιχείρησε να εξετάσει την οργάνωση γνωστικών, μεταγνωστικών και θυμικών παραγόντων που εμπλέκονται σε περιστάσεις ακαδημαϊκήςεπίτευξης αλλά και αν η οργάνωση αυτών των παραγόντων διαφέρει ανάμεσα σε δύο διαφορετικές γνωσιακές περιοχές, τη γλώσσα και τα μαθηματικά.17 σ.elΣυναισθήματα και νόησηEmotions and cognitionΓνωστική μάθησηCognitive learningΗ δομή γνωστικών και θυμικών παραγόντων που συνδέονται με τη γνωστική επίδοση στη γλώσσα και στα μαθηματικάάρθρο