Καραδήμας, Ευάγγελος2024-08-292024-08-292003Ψυχολογία, τόμος 10, τευχ. 2-3, 330-342 (2003)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/2007Το στρες που αντιμετωπίζει ο φοιτητικός πληθυσμός συσχετίζεται με σημαντικά προβλήματα όπως αρνητική αυτο-εικόνα, ψυχικές δυσκολίες και δυσκολίες προσαρμογής, προβλήματα στη σωματική υγεία. Η εφαρμογή τεχνικών διαχείρισης του στρες μπορεί να βοηθήσει τους φοιτητές να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά αυτά τα προβλήματα. Στο Συμβουλευτικό Κέντρο Φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών προσπαθήσαμε να δομήσουμε ένα πρόγραμμα διαχείρισης του στρες σε ομαδική βάση. Ο στόχος μας ήταν τριπλός: (α) να εξοπλιστούν οι φοιτητές με πιο αποτελεσματικές δεξιότητες και στρατηγικές, ώστε να αντιμετωπίσουν καλύτερα το στρες και τα αίτιά του, (β) να ενισχυθούν οι προσδοκίες αυτοαποτελεσματικότητάς τους ως προς τις ικανότητές τους να χειρίζονται στρεσογόνες καταστάσεις και, (γ) να βελτιωθούν τα επίπεδα της ψυχικής τους υγείας. Το πρόγραμμα ήταν γνωσιακής-συμπεριφοριστικής κατεύθυνσης και αντίστοιχες τεχνικές περιελήφθηκαν σε αυτό.13 σ.elΆγχος (Ψυχολογία)Stress (Psychology)Διαχείριση άγχουςΣπουδαστέςΈνα πιλοτικό πρόγραμμα για ομαδική διαχείριση του φοιτητικού στρες: Περιγραφή και προκαταρκτικά ευρήματαάρθρο