Πανταζής, Παύλος2024-08-292024-08-292006Ψυχολογία (τόμος 13) (τεύχ. 4) 82-94 (2006)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/2149Το άρθρο αυτό επιχειρεί να διερευνήσει τη σχέση της μάθησης με το μαθητή στη σχολική πραγματικότητα υιοθετώντας την ανάλυση της Κριτικής Ψυχολογίας. Η σχολική νομοθεσία και πράξη εξισώνουν τη μαθησιακή με τη διδακτική διαδικασία, ταύτιση που οδηγεί στο λανθασμένο ορισμό της μάθησης του παιδιού ως διδακτικής μάθησης.13 σ.elΚριτική ψυχολογίαCritical psychologyΜάθησηLearningΗ σχολική μάθηση από τη σκοπιά του μαθητή. Η συνεισφορά της Κριτικής Ψυχολογίαςάρθρο