Γεωργάς, Δημήτριος2024-08-292024-08-291995Ψυχολογία (τόμος 2) (τεύχ. 2) 146-164 (1995)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1404Σκοπός του ερευνητικού προγράμματος ήταν να διερευνηθεί: α) η διαφορική επίδραση της συνεργατικής και ατομικής δομής οργάνωσης της σχολικής τάξης στην επίδοση στα Μαθηματικά και Ελληνικά και β) η αλληλεπίδραση δομής οργάνωσης, σχολικής ικανότητας και επίδοσης.19 σ.elΕκπαίδευση -- Έρευναeducation researchΓλώσσα και εκπαίδευσηLanguage and educationΣυνεργατική μάθηση, σχολική ικανότητα και επίδοσηάρθρο