2024-08-292024-08-291989Ψυχολογικά θέματα, τόμ. 02 τεύχ. 2, 69-82 (1989)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/843Εξετάζονται κριτικά θεμελιώδεις ιδέες και πρακτικές για τη μάθηση του γραπτού λόγου, που αφορούν την επιστημονική θεωρία, την παιδαγωγική πρακτική και τα προβλήματα μάθησης. Αφετηρία της κριτικής είναι η θεωρητική μονομέρεια που ξεκινά από μια παράδοση της ψυχολογικής επιστήμης, καθοριστική όμως για την παιδαγωγική, που μελετά τη μάθηση ως γνωστικό φαινόμενο και μόνο.14 σ.elΠαιδαγωγική ψυχολογίαEducational psychologyΓραφήΑνάγνωσηWritingReadingΗ μάθηση της ανάγνωσης και της γραφής: προβλήματα θεωρίας και πρακτικήςάρθρο