2024-08-292024-08-292002Ψυχολογία, τόμος 9, τευχ. 1, 37-57 (2002)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1836Δείγμα είκοσι φοιτητριών, υποψήφιων εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, που φοιτούσαν στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, υποβλήθηκαν σε ατομικές συνεντεύξεις. Ζητήθηκε από αυτές να περιγράφουν τις μακροσκοπικές (χρώμα, γεύση, όγκος, πυκνότητα) και μικροσκοπικές μεταβολές (είδος και κίνηση μορίων) της ύλης κατά τη διάλυση στερεού (ζάχαρη ή άλας) σε νερό ή την ανάμιξη νερού και οινοπνεύματος, και κατά τη διήθηση ή τη θέρμανση των διαλυμάτων που προκύπτουν. Εξετάστηκε, επίσης, η αναφλεξιμότητα του οινοπνεύματος και του υδατικού διαλύματος του. Η ανάλυση των απομαγνητοφωνημένων συνεντεύξεων έδειξε ότι οι φοιτήτριες είχαν περιορισμένη εννοιολογική κατανόηση της δομής της ύλης και δύσκολα μπορούσαν να συσχετίζουν τις παρατηρήσιμες μεταβολές της ύλης με τα αόρατα μοριακά φαινόμενα (διάταξη και κίνηση των μορίων).21 σ.elΧημείαChemistryΚατανόηση διάφορων μετασχηματισμών της ύλης από υποψήφιες εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιαςεκπαίδευσηςάρθρο