Κοτσιρίλου, Κ.2024-08-292024-08-291992Ψυχολογικά θέματα, τόμ. 05, τεύχ. 1, 39-46 (1992)https://beta-pandemos.panteion.gr/handle/123456789/1102Κατά την εξέταση ενός εφήβου, που παραπέμπεται για μαθησιακές δυσκολίες, διαπιστώθηκε μια καταθλιπτική διάσταση, η οποία συσχετίσθηκε με την επίδραση του ίδιου του μαθησιακού προβλήματος στη ναρκισσιστική οργάνωση του παιδιού, αλλά και με την καταθλιπτική οργάνωση των γυναικείων προσώπων της ιστορίας του. Στο άρθρο αυτό αναδεικνύεται η σχέση του δεδομένου αυτού με ανεπεξέργαστες απώλειες στις πατρικές οικογένειες και των δύο γονέων του εφήβου. Η έλλειψη επεξεργασίας μεταφράζεται στον ψυχισμό του παιδιού σε αναστολή της περιέργειας και απαγόρευση της γνώσης, καθώς και σε δυστοκία των διεργασιών αυτονόμησης.8 σ.elΜαθησιακές δυσκολίεςΑπώλεια (Ψυχολογία)Learning disabilitiesΜαθησιακή δυσχέρεια και πένθοςάρθρο